دوره آموزشی CCNA سیسکو چیست؟

دوران آکادمی؛ برگزاری دوره های تخصصی برترین برندهای IT

دوره آموزشی CCNA سیسکو چیست؟

۷ بازديد

دوره آموزشی CCNA سیسکو چیست؟

دوره مقدماتی تاپیشرفته آموزش CCNA اولین دوره آموزشی سیسکو است که شما برای ورود به دنیای زیرساخت سیسکو باید پشت سر بگذارید. در واقع دوره CCNA هسته اصلی یادگیری سیسکو است. دوره CCNA گرایش های مختلفی دارد که هر کدام یک نوع تخصص در حوزه تجهیزات سیسکو به حساب می آیند اما مهمترین و اصلی ترین دوره آموزشی سیسکو CCNA ای که هر سیسکوکار باید در ابتدای راه یاد بگیرد ، قطعا دوره آموزشی CCNA RS است که مخفف Cisco Certified Network Associate: Routing and Switching می باشد.


دوره آموزشی CCNA سیسکو چیست؟

دوره مقدماتی تاپیشرفته آموزش CCNA اولین دوره آموزشی سیسکو است که شما برای ورود به دنیای زیرساخت سیسکو باید پشت سر بگذارید. در واقع دوره CCNA هسته اصلی یادگیری سیسکو است. دوره CCNA گرایش های مختلفی دارد که هر کدام یک نوع تخصص در حوزه تجهیزات سیسکو به حساب می آیند اما مهمترین و اصلی ترین دوره آموزشی سیسکو CCNA ای که هر سیسکوکار باید در ابتدای راه یاد بگیرد ، قطعا دوره آموزشی CCNA RS است که مخفف Cisco Certified Network Associate: Routing and Switching می باشد

CCNA یا Cisco Certified Network Associate یکی از معتبرترین گواهینامه‌های شبکه است که توسط شرکت سیسکو ارائه می‌شود. برای دریافت این گواهینامه، باید در آزمون CCNA شرکت کرده و نمره قابل قبولی را کسب کنید.

برای شروع آموزش آنلاین CCNA، می‌توانید به وب‌سایت سیسکو مراجعه کنید و دوره‌های آموزشی آنلاین را مشاهده کنید. همچنین، کتاب‌های آموزشی CCNA نیز در بازار موجود است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در آموزش CCNA، مباحثی مانند مفاهیم شبکه، پروتکل‌های مختلف، مسیریابی، سوئیچینگ، امنیت شبکه و... آموزش داده می‌شود. همچنین، برای آمادگی بهتر برای آزمون CCNA، می‌توانید از سوالات آزمون‌های قبلی استفاده کنید و در دوره‌های آموزشی آنلاین شرکت کنید.در کل، برای دریافت گواهینامه CCNA، باید به مطالعه و تمرینات کافی در این زمینه بپردازید و در آزمون CCNA موفق شوید.

دوره آموزش CCNA سیسکو جامع دوران آکادمی یکی از کاملترین دوره های آموزشی سیسکو ( CCNA ) می باشد که با ده ها کارگاه عملی و توضیحات جامع به زبانی ساده و روان تدریس شده است. مدرک CCNA روتینگ و سویچینگ سیسکو اولین گواهینامه دوره های آموزشی سیسکو به حساب می آید که شما را با تجهیزات زیرساختی سیسکو مثل روترها و سویچ ها و نحوه کار با آنها به خوبی آشنا می کند. شما با گذران این دوره CCNA Routing and Switching سیسکو دیگر نیازی به هیچ منبع آموزشی سیسکو نخواهید داشت.

آموزش برنامه‌نویسی را از کجا شروع کنیم؟
برنامه‌نویسی یکی از پردرآمدترین شغل‌های جهان است. همین موضوع باعث شده تا در سال‌های اخیر سروصدای زیادی به پا کند و در میان افراد به محبوبیت فوق‌العاده‌ای برسد. افزایش سطح درآمد این شغل و البته جذابیت آن، باعث شده تا افراد زیادی به فعالیت در این حوزه علاقه پیدا کنند و به هر نحوی به دنبال فراگیری آموزش برنامه‌نویسی باشند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.